loading...
اوهام
sadaf بازدید : 27 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

همسفر یآدﭞ هَسـﭞ...همسفر یآدﭞ هَسـﭞ ؟!

شـآدیِ شیـرینِ روز آشنآیی ؟!

هیـچ میدانستی ؟

عـشـق همچون سفری گرم و صمیمی اسـﭞ ./

کہ در آن من و تو

هر دومآن همسفر یکدیگریمـ

مقصــد این سـفــر خـوب کجآسـﭞ ؟!

آخرین منزل و منزلگہ این عـشـق کجآسـﭞ ؟

از خودم می پُرسم ..!

توشـہ اﭞ چیسـﭞ ؟ چہ داری در دَسـﭞ ؟

مقصـدﭞ چیسـﭞ ؟ چہ داری در پیش ؟

راه مـآ طــولآنی سـﭞ ./

من خودم می دآنم،احتیآجی دارم

من به یک دَسـﭞ پُر از مهـر

در این راه دراز ؟!

من به یک همسفر خوب

به یک توشـہ ی مهـر احتیاجی دارم

من به یک راه رُویِ بآ تدبیر کہ دو دستآنم را

بتوانم بآ او آشنآ گردانمـ !

دَسـﭞ تو گرم و صمیمی اسـﭞ

مرا مهمـآن کن

و در این راه مرا یآور بآش

گآه می اَندیشمـ،مقصـدی نآپیـدا

اَرزش مآندن و دیدن دارد ؟!

اَرزش بودن و مآندن دارد ؟!

راستـــی ، خـــوب ترین

پیـش مَـن می مـآنی ؟

راستی اِی ...!!
.

 

برچسب ها عاشقانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 253
  • بازدید کلی : 1,141
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد بارش برف

    دریافت کد بارش برف