loading...
اوهام
sadaf بازدید : 25 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)


کوه را حرکت میدهم بدون اینکه کلمه ای از خستگی و دلسردی به زبان آرم و تو همواره ناراضی و پرصدا سنگریزه ها راجابجامیکنی چرا که تو نیرومند تری!!! 

 من دخترم... 


وقت تولد نوزاد ...


تلخی بیداری شبها بر بالین فرزندمان... سکوت و صبر در زمان خشم تو مال من، 

لذتهای شبانه... خوابهای شیرین و افتخار مردانگی مال تو! 

عادلانه است نه؟؟؟ 
من دخترم... 

آری من دخترم... 

همچنان به تو اعتماد خواهم کرد... عشق خواهم ورزید... به مردانگی ات خواهم بالید ... با تمام وجود از تو دفاع خواهم کرد... پشتیبانت خواهم بود... و تو مرد بمان! 

این راز را که من مرد ترم به هیچ کس نخواهم گفت!!

http:///images/01909046956177955178.jpg

 

برچسب ها حرف دل ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 272
  • بازدید کلی : 1,160
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد بارش برف

    دریافت کد بارش برف